ESCOLA MARES I PARES 17 DE MAIG. Animació Lectora. Com fer atractiva la lectura.



Dijous 17 de mayo vos convidem a participar en el curs impartit per FAMPA-VALENCIA dedicat a la animació lectora. El curs començarà a les 17:15h a l'aula de música i tindrà una duració de 2 hores. Hi haurà servici de guarderia per als assistents.


A continuació vos detallem el contingut del mateix i els seus objectius.
Us esperem!

En infantil es treballa sobre pautes concretes de com afrontar les fonts de lectura amb les/els filles/fills i la manera de presentar-les en diferents moments de la vida quotidiana.
En primària es treballa més sobre pautes de disposició a casa de les fonts de lectura, lectures compartides, diversificació del concepte de lectura, iniciació a l’escriptura personalitzada (narració d’històries, elaboració de diari personal,…)

Objectius:

  • Facilitar eines a les famílies per a promoure en les/els seues/seus filles/fills la descoberta del goig de la lectura.
  • Facilitar informació i eines a les famílies per a treballar l’animació lectora de manera adient a l’edat i interessos de filles/fills.
  • Donar a conèixer les diferents “ fonts de lectura” i les formes d’ús de cada una d’elles.
  • Treballar l’escriptura personalitzada (narració, diari personal, blog,…) com a eines que promouen la capacitat d’expressió personal i la necessitat de llegir.
Continguts:

  • La motivació en la lectura.
  • La família com clau fonamental per al inici de la lectura.
  • Diferents fonts de lectura. 

Animación Lectora. Como hacer atractiva la lectura.
El jueves 17 de mayo os invitamos a participar en el curso impartido por FAMPA-VALENCIA dedicado a la animación lectora. El curso comenzará a las 17:15h en el aula de música y tendrá una duración aproximada de 2 horas. Habrá servicio de guardería para los asistentes.

A continuación os detallamos el contenido del mismo y sus objetivos.

¡Os esperamos!


En infantil se trabaja sobre pautas concretas de cómo afrontar las fuentes de lectura con las/los hijas/hijos y la manera de presentarlas en diferentes momentos de la vida cotidiana.
En primaria se trabaja más sobre pautas de disposición en casa de las fuentes de lectura, lecturas compartidas, diversificación del concepto de lectura, iniciación a la escritura personalizada (narración de historias, elaboración de diario personal,…)

Objetivos:

  • Facilitar herramientas a las familias para promover en las/los suyas/suyos hijas/hijos el descubrimiento del gozo de la lectura.
  • Facilitar información y herramientas a las familias para trabajar la animación lectora de manera adecuada a la edad e intereses de hijas/hijos.
  • Dar a conocer las diferentes “fuentes de lectura” y las formas de uso de cada una de ellas.
  • Trabajar la escritura personalizada (narración, diario personal, blog,…) como herramientas que promueven la capacidad de expresión personal y la necesidad de leer.
Contenidos:

  • La motivación en la lectura.
  • La familia como clave fundamental para el inicio de la lectura.
  • Diferentes fuentes de lectura.


Sandra Roda
Secretària

Comentaris